Salgs- og leveringsbetingelser ved køb af varer på www.ureogsmykker.dk

Aftalerne indgås på dansk.

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.ureogsmykker.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret. 

Betaling og levering

Vi modtager betaling med American Express, Anyday, Apple Pay, Forbrugsforeningen, Dankort, Diners club, Discover, Google Pay, Mastercard credit card, Mastercard debit card, Mobilepay, ViaBill, Visa, Visa debet. 

Beløbet trækkes først, når varen afsendes. 
Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes. 

Priserne er angivet i euro.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du fortryder, refunderer vi betalinger modtaget fra dig. Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Afprøvning af varen og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på. 

Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. 
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse. 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus.


EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - Klageformular EU. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@ureogsmykker.dk.

Du kan oprette en klage via Tryghedsmærket og forsøge at løse problemet i samarbejde med os og Tryghedsmærket. Det henvises til at man anvender denne klage mulighed først og ikke de ovenstående muligheder.

Du kan anvende denne klageformular: Formular ved Tryghedsmærket

Købsgaranti

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster intet og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

Reklamation

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen. If you buy a product which contains faults or is in some way damaged, the local law of commerce applies. You will have 24 months warrent, provided you contact us within two months from the time you discover the fault or damage. For more information see our RMA page.

You can also use our EU statutory cancellation form which you can download here.

If the RMA is deemed justified and the fault/damage cannot be fixed without returning the product, the reasonable expense used for shipping will be returned to you.

Remember to send the product carefully packaged and ask for a receipt for the shipping. Save the postal receipt including information about shipping cost and, if possible, a track-and-trace number. 

Læs vores anmeldelser